کد خبر: ۱۶۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین در گفتگو با شیرازه: 

اولویت سپاه پاسداران خدمت به مردم است 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین گفت: اولویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت به مردم است و به سرعت در مسیر خدمت در بخش‌های مختلف حرکت خواهد کرد.

محمد رسول رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون هر فتنه‌ای را که توسط گروه‌ها و افراد ضدانقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا می‌شود خنثی کرده و در جنگ تحمیلی رژیم بعث نیز خوش درخشیده است. این نهاد انقلابی بلافاصله پس از پایان جنگ تحمیلی وارد عرصه سازندگی شد و امکانات مهندسی خود را به میدان آورد و بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور را با دقت و مهارت طراحی و اجرا کرد.


وی با اشاره به مردمی بودن سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مشهورترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با نقش آفرینی، فداکاری و زمان‌بندی صحیح نام خود را برای همیشه در تاریخ این سرزمین ثبت کرده است. ایثار و فداکاری سربازان سپاه در دوران دفاع مقدس، حضور فعال در عرصه‌های اقتصادی، سازندگی و عمرانی و خدمت مستمر به مردم در بحران‌های مختلف، دفاع از امنیت منطقه در برابر متجاوزان و دشمنان، زمین‌گیر کردن و شکست داعش در منطقه و مبارزه جدی با سایر گروه‌های تکفیری و تروریستی، حفاظت هوشمندانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه‌های گذشته، یکی از ثمرات بی‌شمار ایجاد این نهاد مقدس است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین با اشاره به اقدام مقتدرانه اخیر سپاه پاسداران در تنبیه رژیم جعلی اسرائیل افزود: پاسخ قاطع دلاورمردان جمهوری اسلامی به سرزمین‌های اشغالی نشان داد که سامانه گنبد آهنین این رژیم در حال فروپاشی است، حوادثی که در نوار غزه شاهد بودیم و حمله جمهوری اسلامی ایران به اراضی اشغالی به وضوح نشان داد که سیستم دفاعی رژیم اسرائیل ناکارآمد است و حمله چند روز پیش به ما اندازه واقعی این رژیم را نشان داد که قدرت بازدارندگی و ثبات در دراز مدت را ندارد.


 وی در پایان بیان کرد: سپاه علاوه بر تأمین امنیت مردم و دفاع از خاک کشور، خدمت به مستضعفین را وظیفه اصلی خود می‌داند و این اقدام خداپسندانه را از بزرگ‌ترین افتخارات خود می‌داند، اولویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت به مردم است و به سرعت در مسیر خدمت در بخش‌های مختلف حرکت خواهد کرد و در عرصه‌های مختلف امیدهای زیادی را برای مسئولان نظام و همه دوستداران انقلاب در سراسر جهان ایجاد کرد.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان